despre cancer si omega3

O analiză a numeroase studii, mare cohortă populaţia nu a detectat nicio dovadă de o legătură semnificativă între aportul dietetic de omega-3 acizi graşi (găsit în peşte), precum şi incidenţa mai multor tipuri de cancer majore, conform unui studiu publicat revizuire în 25 ianuarie , 2006, emisiunea de Journal of american Medical Association (a se vedea abstract jurnal).

Comentatorii au analizat 38 de articole care acoperă 20 de cohorte de populaţie, care a inclus mai mult de 700.000 de persoane. Participanţii au fost studiate pentru efectele consumatoare de omega-3 - fie în peşte, suplimente alimentare, sau ambele - cu privire la incidenţa a 11 tipuri diferite de cancer, cu toate că mai mult de jumătate din rapoarte au fost fie pentru sân, colorectal, sau cancer de prostata .

Studii combinate cu condiţia estimări 65 de asociaţii tratament cancer mamar şi incidenţa cancerului, ci "doar 10 au fost statistic semnificative," a raportat cercetatori condusa de Dr. Catherine H. MacLean cu RAND Sanatate. Asociatii semnificative între consumul de omega-3 acizi graşi şi riscul de cancer au fost raportate pentru cancerul de sân, colorectal, pulmonar, de prostată, şi cancer de piele. "Cu toate acestea, pentru cancerul de san, pulmonar, de prostată şi, s-au asociatii semnificative pentru ambele risc crescut şi a scăzut de risc şi estimări mult mai că nu a demonstrat nici o asociere", cercetatorii au remarcat.

Peste tot in cohortele, nici o tendinta a fost gasit legarea omega-3 acizi graşi cu un risc redus de cancer de ansamblu. "De asemenea, există puţine care să sugereze faptul că acizii graşi omega-3 reduce riscul de orice singur tip de cancer", autorii au scris.